Thursday, March 31, 2011

Mengantuknyer.....

Ermmm…huhu actually aku tak pergi pon training hari ni.belajar macam mana nak buka drawing.baik belajar dengan senior jer lagi senang nak ingat.kalau belajar ramai2 mesti mengantuk je la.hehe.malas 

rasanya.kenapa la senang2 jer penyakit malas datang penyakit rajin liat sangat nak muncul.haih.Alhamdulillah akhirnya set besar rumah Semi D owner telah siap dipasang dan settle semuanya.Owner pon tersangatlah baik dengan aku.ulang alik ke site memang penat sangat.berpeluh2.serius panas terik tapi kalau petang hujan lebat sangat.time tu best sikit.

Banyak perubahan yang berlaku pada diri aku,lain sangat dan berbeza.apa dia?ye lah sikit2 aku dah boleh handle apa yang aku  tidak tahu.walaupun kadang2 aku tahu tetapi buat tak tahu.haha.bahana penyakit malas memang macam itu.makin banyak aku tahu makin banyak kene fikir nak buat apa.bukan senang2 dan bukan susah2.penat.letih dan mengantuk.

Sejak dua menjak ni selalu jer tido lewat.sangat2 lewat.aku ni tido cepat tapi mudah2 jer terjaga.mana taknya temankan dia tu yang selalu tido lewat.nanti mesti tacing kalau aku tulis macam ni.takpe dia da balik johor dah,biar dia dok lama2 kat johor tuh.mata semakin kuyu haha.dia lah ni buat aku jadi mata kuyu.gara2 dia lah aku selalu tido lewat.bialah dia bace.suka tengok dia merajuk.huhu.
Aku memang mengantuk sekarang ni.nak tido lah.dia pon dah balik johor.mesti tak online.

Daaaa…=)

No comments:

Post a Comment