Monday, April 4, 2011

Hari minggu yang bahagia~~

Assalamualaikum.hehe.actually aku baru balik dari Johor semalam sebab kecewa tak dapat panjat Broga,bawak diri balik kampong hehe.dalam pukul 1 pagi baru aku sampai rumah.actually kat kampung takde buat apa2 pon just suka2 nak balik nak jenguk muksu ku.tapi bukan nak jumpa “puksu” haha rindu kot.bising satu rumah aku balik.kecoh! haha.atok je takde sepanjang hari ke kebun.cian atok abah penat.kebetulan muksu nak ke bandar jadi aku pon bawak muksu dan anak buahku ke Bandar jalan2.eee..ape aku ni macam malas nak taip jer.hehe.kalau dah berjalan2 mesti lapar ye tak.erm kitorang pon singgah secret recipe kat traders hotel,muar.muksu nak rasa chicken chop sangat dan best layan anak buah yang comel dan manja.=)

seronok layan mimin~
banyak karenah manja hehe
kalo boleh semua mimin nak tapi kat mulut asek cakap "nak pishbol2" haha
memang cukup2 kenyang
mimin makan ni jer..hehe
xjemu pon layan dia~
tau pon sayang ibu..xlama lagi dapat adik hehe

walaupon sekejap kat Johor,tapi puas.lepas makan singgah tempat lain pulak pergi beli barang.panas terik time tu.sampai umah memang mengantok sampai ke petang.memang gelak2 jer aku kat rumah tu,mana taknya ramai yang kecoh2 kat rumah atok .semua ada.suka layan anak buah aku,ikutkan semua budak kecik aku suka sebab geram sangat.tak tahan tengok budak2 kecik.sebab petah bercakap dengan bunyi yang pelat haha.hurmmm..


dan aku bertolak ke k.l malam,ikutkan atok tak bagi balik.hehe.dah la balik malam lepastu atok suruh makan aku tak nak.tapi aku bukan balik sorang,balik berdua.huhuk.kang kalau tinggal kan dia majok.haha.sampai ke bangi sebelum nak hantar dia tu kat UKM singgah makan jap kat BBB Tomyam.baru rasa nak lapar tiba2 lipas atas meja..!! tidakkkkk....memang gelabah semacam aku bila nampak lipas terus aku bangun nak lari..peh2.malu gileeee~~semua pandang.tak suka la apa yang jadi semalam.aku tak suka lipas! dia sangat nakal!

p/s: aku macam malas nak taip tapi muksu suruh update letak gambar mimin kat blog hehe

4 comments: