Tuesday, March 8, 2011

Aku rindu dia....!!



Sumpah! Aku rindu dia..aku tringat2 dia
aku rindu sgt2 kt dia…=(
Tu lah aku bila dah jd mcm ni baru nk tringat dia!
Boleh x aku nak balik johor minggu depan?
boleh x aku lepaskan semua kerja2 aku demi untuk jmpe dia?..
boleh x?kalau aku balek johor hati aku sentiasa ceria nampak dia!.
selalu merengek nk gula2…aku paling suke dia sebut nama aku..
comelnyer..!! suka sgt tgk dia pakai baju kurung..!!
aku nak balik,aku snggup wat apa jer utk dia,plizz…
aku nak bahagia macam dulu..aku nk bwk dia jalan2 kat tanjung,
nk belikan teddy bear utk dia,…waaaa…
kembalikan aku yang dulu,yang ceria sntiasa..
hurmmm,aku xnk komen pape psl ‘diorg’ lagi..sudah2 lah tuuu…
yang penting skg aku nk jd diri aku yg dulu,yang  salu rapat dan manjer dgn dia….rinduuu sgt kat cyg2 kuh!...alaaaa...aku rindu ikan2 ku....eh! bukan ikan aku lagi daaaa~~

Tapi…..=(

Aku xdpt nak balik johor
Sory cyg cute
Sorry anem n kwn2 sekalian..
n xlupe juga  kat
wan panjang
aku xdpt nk g knduri kawen ko
aku doakan ko bahagia k,akhirnya smpai jugak jodoh ko…
aku jer x..sebab dia xsyg aku dah??hurmmm..dah la..
sorry tau
sebab aku dah apply cuti minggu ni
so nk apply utk cuti g knduri ko dah xbole
Heeeee…..
Sebab aku nak bercuti ke penang
~~lalalala~~~
xsbr aku nk g penang..
nak release tension
aku xlama kat penang so ‘korg’ tgu lah k….heeee..
mesti 'ada' yang rindu kat aku nti…lalala~

p/s : nk shopping tudung,baju n heels mlm ni :p

5 comments:

  1. Poyo je..Wakaka

    ReplyDelete
  2. bia la..bia poyo,haha...jnji de org suke aku=p
    sape ko?aku pon xtau hehe

    ReplyDelete
  3. haha...penulisan boleh tipu...
    sambungan die pikir sendiri

    ReplyDelete
  4. oi2..aku tipu ape??seyes aku rindu dia!

    ReplyDelete