Tuesday, March 15, 2011

Minggu yang happening~ Part 1



Wah..rajin betul aku meng ‘update’ blog hihi
padahal kerja banyak xsiap lagi.ni lah gaya aku release tension
seronok tulis blog ni sebenarnya..kan..kan
ok
kali ni aku nk story trip aku ke Penang..
wah mcm pegi 5hari 4 malam je kan…

Pada 12 dan 13 Mac 2011
Aku bersama 6 orang abg2 hensem n sorang kakak cute
Ke Penang
wekk..
Disebabkan sabtu aku kerja sampai pukul 6ptg diorang kenelah tunggu aku balik kerja.
Jadinya malam tu kitorang gerak pukul 10malam mcm tu ke Penang..konvoi 2 kereta~

Tujuan kitorang ke Penang sebab
Jemputan majlis perkahwinan kawan kitorang
Dan automatik kitorang digelar pembawa dulang terhebat haha..
Sampai ke Penang dalam pukul 3:20pagi
Menginap di hotel Palm Inn
Wah selesa kot…
Serius penat..!!
Tapi xpe asal aku happy hehe

ha ni lah pengantinnya..hehe..kawan aku time praktikal~

hehe..time ni tgh menunggu pengantin~erkk,ape aku buat tuh??


diorang ni dah pangkat abg2 dah..umo 26..dah tua=p aku paling muda..hihi..aku pegi dgn diorang la..memang sporting habes!
singgah masjid dulu solat zohor~haa,sebelah aku tuh korang xnak kenal ker?tu lah adik syuk new boyz..!!

aku macam ni ler bile dah jumpe kamera..kemain! bukan calang2 kamera..sony dslr kot..!..ok2 aku kenalkan kak ayu,abg hadi,belakang tuh??dua2 mulut bising,asek bahan aku..abg shafik n abg Lo..hormat x aku ngan korang hehe
adk syuk new boyz! lagi..hihi..mijie jer xnk tunjuk gigi..tau la de lesung pipit..! tapi aku xsuke nampak gigi aku..ni namanya exited bile bgmbar wekkk..comel kan kamiiii~


Memang best,tenang..happening btol..!! masalah aku semua hilang bila dgn diorang ni..aku teruja..
Mentang2 aku muda dari diorang,aku asek kene buli jer…grrr
Boleh x nak cakap lagi yang aku sgt2 happy time ni…
Heeeeeeeeeeeeeeeeeee~
Sebenarnya ada lagi gambar2 yang menarik dari kamera sony itu(kepunyaan abg Hadi n abg Ijat)
Nanti aku update lagi k..
Tataaaa…

p/s : nak g Papa Rich kejap..lapooo=)

No comments:

Post a Comment