Monday, March 21, 2011

Update suke2 =)


Hai semua hehe,rasa macam dah lama tak update blog kan..
Hehe..hari ni aku xde lah nak post ape pon,tapi aku just nak bagitau apa yang aku lom dapat mengikut kehendak aku.bukan keperluan tapi kehendak.teruk kan..ngade2..hehe..
xsabar2 aku aku nak dapatkan bende ni...



Sony Alpha SLA33



Atau




Nikon D31OO

Ada lagi.....


Iphone 5..dah keluar ke belum aku xtau...


haha..merepek lah ko anis!
bab2 handphone ni aku tak heran dah
blackberry aku tu pon x terjage
internet pon takde
fb mobile pon aku tak pakai..
malas nak upgrade hp aku tuh hehe~
ala sajer nak tunjuk Iphone 5 ni lagi best kot,cuma berat sikit
ha tak pon Ipad..gerek! kencang kot..hehe 
*sebenarnya ada orang nak bagi iphone aku jer xnakk..
ah duniawi betollah..



tapi ada lagi...
ermm...
huhu....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Malaysian Golden Arowana



huhuk...
harga sebiji atas tu pon mungkin makan harga rm35k kot..
gile kan..!
berangan anis oi..
beli anak dia jadilah,tu pon rm2800 kot mcm tu
dalam 3inchi jer panjangnyer
perhhh~


sudah la..
aku sebenarnya boring,saje wat post ni..
kalau nak diikutkan aku boleh jer dapatkan kamera tu sekarang jugak..
kene pujuk sungguh2 my dad
kompom dapat
tapi aku taknak,
taknak
dan tak nak
katakan tidakkk....
sebab tu semua kehendak aku jer
bukan keperluan..
nafsu jer tu
dan kalau aku nak pon 
mulai sekarang bialah aku usaha sendiri 
manusia xpernah puas dengan apa yang mereka ada sekarang
bersyukur anis..
baekkkk....!
tata=)

p/s: jangan pulak ade yang cakap aku berlagak lagi..
haishh,jangan salah tafsir okeh








6 comments:

  1. ape yang aku mampu cakap..x de keje..haha..
    saje cari pasal

    ReplyDelete
  2. oit...amboi2...iphone5 aku nak dulu....ko kendian...k...hahahaah

    ReplyDelete
  3. haha cari psl jer..saje2 jer tulis..sebab ade minah senget lidah bercabang 8 ckp aku berlagak..blog aku bukan de sape2 bce pon so suke hti leh nk tulis ape ekk..

    ecah:a;la aku tau ko nak iphone xpon ipad kan..hehe xpe2 pilih iphone 5 gerek gak..aku nk kmera..nak kmera! hehe

    ReplyDelete
  4. hhaha..ade ke yg baca?
    alamak..aku terlupa..
    kan ko x bagi ak bc blog ko
    ermm..

    ReplyDelete
  5. arowana 2..
    i like

    ReplyDelete