Friday, April 29, 2011

Selamat tinggal sementara..


Hari ni last bukan terakhir.banyak perubahan yang bakal berlaku tentang diri aku.apa?peribadi ker kerja?kedua2nya sekali.hurm sebab apa?memang bulan 5 bakal berubah kalau aku ikut cara dia,aku akan jadi yang lain.mampu ker aku?aku takut tapi dia akan marah kalau aku tak yakin dengan diri sendiri.aku lebih suka berdiam diri dari banyak bercakap.ya itu memang aku.sedari dulu.Cuma kecoh aku dikalangan terdekat.huhuk.hurm.cuak pon ada.aku tak serasi.tapi bagi kata2 dia,dia pasti gelakkan aku.tak ada yang tak boleh dalam life dia.huhu.macam mana aku mahu ikut kau.aku betul2 tak yakin.Anis ni boleh ke?alamak.tolonglah seratus  orang bagi aku tips,seribu orang bagi aku kata2 semangat.aku nak ubah sume yang besar jadi yang sekecil2nya.ataupun ghaib terus.dan relax2 jer.start esok ramai yang bakal tiada disini.bakal merubah diri aku.ade sedikit perubahan nanti.tunggu je saatnya nanti.peribadi?em.apa jadi ahad ni?hishh.tiada apa yang boleh menghalang dari keluarga berhubung.tak salah bagi aku.lagi?dia dah balik.4 bulan disana.xjauh.dekat jer.xde hal nak g sana.aku jer ni kenapa entah.ntah pape aku ni.haha.jgn nakal2.jge diri lek lok.tgk dia pon pndai jaga diri xpayah nk risaukan sangat haha.entah aku ni.dah la…nak balik tapi tunggu kete tak sampai2..cepat…cepattt…..

No comments:

Post a Comment