Saturday, April 23, 2011

Keletihan sebenarnya~

Hai.salam
Apa khabar?sihat?haha.aku cakap dengan siapa?
Eh aku tak cakap aku menaip jer hehe.apa yang aku nak cerita?aku tak tau.ish tak tau nak tulis apa.
Cuma aku nak cakap aku sangat2 down sejak dua minggu lepas.
Banyak sangat down nya.masalah peribadi masalah kerja.
Huhu..
Thanks kepada yang risau sangat kat aku
Mana taknya aku menangis gila2 punya nangis lah
Mengalir jer airmata aku jangan cakaplah.buat kerja ni tak kena buat kerja tu tak kena.
Lat opis aku nangis gila2 dengan senior aku.tuhan jer tau apa aku rasa.
Sebab masalah kerja.semua benda jadi serba tak kena.
Aku ada masalah aku susah nak cakap dengan orang termasuk mak ayah aku.huhu
Tak de sapa nak faham apa aku rasa dan aku pun tak nak beban kan orang2 yang aku sayang.
Aku jer risau kat orang yang aku sayang tapi dia tak Tanya aku apa2 pon.
Tapi bukan aku kisah pon.sebab aku tak nak menyusahkan orang dan cuba tak nak menyusahkan orang
Asalkan semua bahagia berbanding aku.gelak memang gelak.tapi belakang sape tau?
Terlalu banyak mesej masuk kat inbox aku.semuanya sebab tak nak lepaskan aku.hurm
Aku dah tak boleh terima.aku pon nak happy.sampai bila aku nak sedih pasal hal ni.
Penat lah.nak jaga hati orang.sangat penat.kau pergilah.jangan cari aku.
Aku dah cukup sedih dah dulu tak kan kau tak nampak.
Hurmmm…ni yang malas nak tulis blog ni…bye

No comments:

Post a Comment