Sunday, April 10, 2011

Nak panjat Broga lagi..!

Sungguh lama aku tak update blog.hehe.leh tahan lah busy.busy sikit malas jer lebih haha.malas nak update blog dah sekarang..nak tau apa yang aku buat minggu ni?

08-04-2011 Jumaat
Aku pergi panjat Broga Hill.hehe.malam khamis tu tiba2 jer plan dengan dia nak panjat Broga esok.punye exited jer lah aku ni.hehe.sampai tido sekejap jer.dalam 3:30 pagi aku mandi siap2.terus amek dia kat kolej amin.mengada2 jer aku ni sebab nak pergi punya pasal.dia pon ikutkan jer.mesti dia cakap aku mengada2.=p


Sampai tempat parking Bukit Broga,gelap gelita mana taknya .baru pukul 5 pagi.aku ingat hujan.dengar bunyi air menitik.dia cakap kalau hujan tak boleh naik(dalam hati rasa kecewa).memberontak aku ni hehe sebab nak naik jugak.kebetulan ada dua kereta masuk parking.kire parking tu estet owner dia apek cina.hehe.so kami pon follow group Chinese boy naik ke atas.
Fuh..!! stamina aku kurang .memang tercungap2 kot.rasa nak muntah.memang tak cukup nafas naik atas.sape yang semput2 tu tak payahlah naik.bahaya.tapi aku ada guide kat belakang,hehe.maseh wak.



cantik kan=)

nak pergi lagi.....


yang ni tak naik lagi..


indah sangat..

Dan sampai lah aku kat atas.tapi bukan atas sekali la.haha.baru bukit pertama.best!! sejuk sangat kot.haha.tak tau lah nak cakap macam mana.tapi aku hepy bila sampai atas.just duduk2 sambil tengok pemandangan.cantik tengok pemandangan dari atas bukit.huhu..first time pergi.selama hidup kat Kajang tak pernah2 pulak aku pergi.hehe.finally dapat jugak rasa.dan aku nak pergi lagi untuk naik bukit pertama dan bukit ketiga.pergi  gunung tok wan terus hehe.

Aku tak lama atas tu.pukul 7 pagi aku turun.pukul 9 masuk kerja kot haha.gila kan.aku pergi bukan time cuti.lepas hantar dia balik Ukm.dan aku pon pecut balik rumah mandi tukar baju terus pergi kerja dan ZZZzzzzzz haha.penat sangat2.tapi tak pe lah.puas jugak dapat pergi.=)

*awak nak pergi lagi tau.tak kire.!hehe…



09-04-2011 Sabtu
Hoho sabtu aku kerja.serius tak suka situasi hari sabtu tu.tekanan gila haha.aduyaii.semua senior nak jumpa aku face to face.aku bukannya femes kat office tu.hehe.adalah benda tak boleh lah nak bagitau tapi yang pasti aku kena transfer new branch office kat bangi start 1 MAY.hampeh tol.jauh tak jauh lah tapi tak suka.selagi boleh jimat aku nak jimat tapi nak tak nak kena transfer kat bangi jugak.hari ni memang ada agak rasa tension.tu yang malam nya aku kuar.dengan siapa?

huhu..sekali lagi aku amek dia kat kolej amin.saja nak bawak dia pergi jalan2 sampai pening sampai berbelit2 sampai pelik2.haha.ingat nak ajak pergi kl tapi malam minggu memang jem kot.kitorang pon jalan2 kat putrajaya jer.pusing satu putrajaya sampai minyak tersenyum2 haha.bialah sekali sekale.memang aku yang drive,dia tak nak drive.aku asek menguap jer.dah lama tak lepak kat Jambatan Wawasan,itupun dapat lepak sekejap! Jer.huhu.kecik hati! Biakan dia tau.=p 

lepastu main2 pusing satu putrajaya.banyak duduk dalam kereta jer.bia dia pening haha.tapi putrajaya cantik malam tu.hahai..kitorang berhenti sekejap kat perbadanan putrajaya.borak2 amek angin kat situ.itupon sekejap.dia tak suka! Kecik hati lagi=p Agaknya tempat yang takde orang langsung baru dia nak pergi.hishh..jalan dan jalan lagi.ke Alamanda pulak.time tu dah pukul 10 lebih.Alamanda memang dah nak tutup dah.saje jer jalan2 kat dalam tu.usha2 apa2 yang patut.hehe.tapi memang banyak duduk dalam kereta main pusing2.saje nak release tension.last2 kitorang pon balik,tapi sebelum tu singgah makan mcd kejap kat Kajang.memang kenyang btol.haih~thanks awak=) sebab lupa nak cakap terima kasih malam tu.Putrajaya cantik malam tu=)

p/s : berterabur aku tulis.macam dah malas nak tulis blog hehe..peace!

No comments:

Post a Comment