Monday, April 25, 2011

Semakin hampir~

Semalam Ahad hari yang hepy bagi aku.walaupon emo+takde mood.memang tak de mood lah.cakap orang cari pasal tapi dia pon cari pasal.grr…tapi yang best nya sebab dapat tengok movie hehe.walaupun dia tido satu jam jer semalam.biakan..! .Ghost Must Be Crazy.gila2 lawak lah cerita ni.tak tahan dok gelak jer dalam wayang tu.serius lawak.haha.best2.tak tau nak ungkap macam mana tapi memang best.asek teringat2 cerita tu.kira lepas tengok movie tu mood dah ok hehe.abes tengok movie.ke cyberjaya pulak.pernah sekali jer ke cyberjaya.macam manje2 jer g sane sebab aku tak drive.orang tu yang drive haha.dia penat cakap asek nak tido.biakan!.bia aku jer yang banyak cakap sebab time tu baru lepas hujan.sejuk jer jalan.macam nak mandi jer tengok tasik tu.haha.ok sekejap jer.ke putrajaya pulak.singgah alamanda jap nak aiskrim chocotop mcd.haha ngade2 betul aku ni.lepas tu lepak perbadanan putrajaya pulak.lepak2 situ jer.aku leh takde mood balik.sebab takde mood la.memang terase kot.tacing sangat.hurm…tapi nak bagitau tetap hepy semalam.hehe.sampai uma malam pukul 9 lebih.balik2 mak aku perli..
“hai,cepat pulak anak dara aku ni balik”
Haha..mana taknya selalu 2 pagi baru balik uma.merayap jer kejenye..
Daa~

No comments:

Post a Comment