Tuesday, April 26, 2011

Noktah.

Baru sahaja tadi berborak dengan sorang kawan aku melalui facebook.hurm.dengan sekali pandang dia dah faham apa yang masih bersarang dalam fikiran aku.dia hanya bagitau.

kalo ko msh tengok blkng n kenangkan ksian ­bnd ni x kan habis sampai bila2...”
Aku dah buat benda dengan betul,aku dah maafkan dia.aku tau manusia ni tak perfect dan aku dah pun nasihatkan dia.nak berubah atau tidak tu terpulang pada diri dia.dia langsung tak kesiankan diri dia itu dia sendiri kene ubah.aku dah penat nak balas2 lagi.tapi untuk kembali pada kau tak mungkin,apa2 terjadi lepas ni.bukan aku tak bagi peluang.banyak kali.
Tapi kenapa bila aku dah terus terang kat dia yang aku dah sayang orang lain dia seolah2 tak boleh terima.kau ingat aku barang suka2 dah buang suka2 nak kutip balik?dah tak terkira sms2 yang aku dapat.aku dah jadi kesian.
Stop mesej aku.nangis aku tu dah biasa.aku memang macam ni.tapi bukan nangis kehilangan kau.aku ada family yang aku sayang.
Dulu ya aku tak boleh terima.tapi sekarang aku mampu.
Bukan sebab sapa2.tapi aku muktamad.aku nak buang jauh2 kenangan dulu.cukuplah.apa2 jadi lepas ni.kalau sekali lagi aku bakal ditinggalkan pun.aku redha.tapi untuk terima kau balik memang tak.aku pon manusia yang tak sempurna tapi sekurang2nya aku masih ada harga diri yang masih tersemat dalam genggaman.

Muktamad.

5 comments: