Sunday, January 16, 2011

Tengok Khurafat Macam Tak Tengok...hehe





Salam Khurafat!!!=)
semalam sempat juga layan cita nieh kat Alamanda...SERAM!!
penuh gile org nk tgk..exited sgt nk tgk khurafat...mmg sold out! Tp tpksa la tgu reservation....
haha..dpt jgk!.. cite Syamsul Yusof yang dibintangi oleh beberapa pelakon popular ini memang seram.. cerita mengenai Khurafat.. jalan cita yang mudah difahami dan juga scene yang unpredicted.. siyes!!..haha..aku jer terjerit lebih.. especially perempuan! dengar-dengar juga penonton predict scene semasa menonton, tetapi.. sebaliknya berlaku..
ada satu scene! memang menyeramkan! menjerit habis satu panggung!.. korang g la tengok.. cerita mengisarkan kehidupan seorang individu yang mengamalkan amalan kurafat..

agak agak kalau korang tengok jadik cane ek? terpelanting karang sume popcorn & pepsi kegemaran korang tak pasal pasal. BHAHAHA!

... memang terbaik la..seram gler...macam nak berlari aku kat dalam panggung tu..excited sangat nak tengok cter ni, lastly sendiri yg takot..bukan ape, cara penyampaian, sound effect, sume bagus...10 bintang aku bagi!!!! real beb !

  mber2 aku da layan dulu..dyorang cakap seram gler...dyorg suro aku pikir banyak kali nak tengok..pasal nak tgk sangat, aku pon excited...tp memang seraaammmmmmmmmmm...kalau nak tau, pegi lah tengok ! Chou!

4 comments:

  1. oit...dah x ade kerja ker...asyik tengok wayang jer...adoi hai...aku ko tinggal kan yerk....menyampah:P

    ReplyDelete
  2. hahaha..aku gile wayang skg weh..asek tgk wayang jer..hihi

    ReplyDelete
  3. hoho..best erk?nak tgk r mcm nie..
    susahnya nak comment ko punye post..
    xda button erk

    ReplyDelete
  4. glabah ko wan..blasah kang!
    haha...ko ni button tu akan show kalo mouse ko marayu2 kat line wrna pink la...
    kalo x dia hide jer..hihi

    ReplyDelete