Monday, January 3, 2011

Berlalunya 2010

Tahun demi tahun silih berganti,cepat gile kot
tahun ni umur menginjak 23,
pastu 24,25,26,27,28 (alamak!)
haha..lepastu dah boleh cri calon suami lah!
oh! sudah.cukup berangan
xde mknenyer sume tuh
byk impian lom tercapai
kete evo pon xdpt lagi hahak
walaucanepon 2010 ttp dlm ingatan,lebih banyak pahit dr manisnya pon
sungguh pahit mcm air tongkat ali(dulu aku dpksa minum tongkat ali time join nek gunung program rakan muda)huhu..payau+pahit=wekkk
Now..Alhamdulillah segalanya telah pulih sediakala..papehalpon aku akn mghrgai diriku sblm mghrgai org lain dan hanya syg org yang syg aku jerk...=)
smile..mmuuahhh!!

4 comments:

  1. suke ko kan adik..haha..
    poyo an blog aku..

    ReplyDelete
  2. haha..adik??jeng jeng jeng..
    xda r poyo...ok la...ak lg la..gelap..haha

    ReplyDelete
  3. asl xsama umo aku,
    aku pgl adik sudah
    geli je ek..
    mmg la ko nyer blog glap..
    ke ko minat pinkish2 ni
    hihi

    ReplyDelete