Tuesday, January 4, 2011

Gara2 status fb aku begini..inbox aku dipenuhi mcm2 prtanyaan...


‘Kenape weh?cite la…’
‘Sape kco ko?’
‘Ape jd?’
‘Plis2..jgn la xpkai hp…’
Dah pnt jgk nk jwb…so kat sini aku nk jlskan…
aku bkn xnk pkai hp..actually aku xbuang pon hp dlm sg haha..
syg kot blackberry nk buang..gile ker ape??saje bkr2 jer an..an..
aku dah pnt nk pkai hp..nk msg2 berbals2 ni pon pnt…aku ase xde mse kot nk msg2 ni lg..
(azam thun bru no 1)
No hp ak,aku dah pon bg org len pkai..sape?xyah la tau…
Sape yang rase nk contact aku..kat fb pon bole kan..tol x..
Bpk aku pon dah bising ‘anis ni asek msg jer’..xpon…’kalo abah smpan sminggu ko thn x?’
Jd disini aku akn jwb..’ba nak amek tros pon amek lah..n now hp aku dah pon diagih2kan kpd adik
Aku ..lgpon dah tibe msenyer aku susun kewangan aku dgn baik dr bnde x
Bfaedah..mnyak kete,wet kete sape nk byr??bkn aku ker??hutang kezen  ksygn aku lagi..hihi(azam thun
bru no 2)
aku pon dah pnt dggu oleh mkhluk2 halus yang mmg sgt halus..tgk dia pon kecik besa kecik besa jer..
sndiri cri psl…trime lah..
so mntak maaf lah kpd sape2 yg trase ‘tibe2’ je aku jd cani kan,..
tp aku tau ape yg terbek utk aku…sbb aku pk diri aku dulu sblm pk org len..
aku dh pnt nk jge hati org..slame ni asek aku jer hrgai org tu..org ni…
pnt dah sedih2 ni..nangis pon xgune..xbubah jgk..nthla…dah ke lain dah aku ni..k la..nk prepare brg n
drawing..jp g nk g site..haih~g ukur(anis..jgn mengeluh…urmm..ok!)

6 comments: