Saturday, August 27, 2011

Pra-Raya Company Dinner.

Assalamualaikum,tinggal lagi dua hari saja untuk kita menyambut Aidilfitri :) serius aku cakap selama umur aku 23 tahun aku sambut raya semuanya bermakna dan sangat seronok.kecuali tahun lepas.dan syukur pada DIA kerana bagi sedikit ujian kepada aku.alhamdulillah aku dapat terima nya sedikit:) dan tahun ini aku akan memaknakannya.dan tahun ini juga banyak perbelanjaan perlu aku keluarkan,maklumlah dah kerja hehe.baru jer aku tukar duit raya semalam,nak bagi kat anak2 sedara tersayang aku ae.orang besar mintak maap :p

Aku nak story sikit pasal minggu ni pulak.haha.akhirnya siap jugak installation kabinet rumah Semi-D Alam Damai:) happy sangat kot.owner sangat baik,peramah dan tak berkira.suami isteri merupakan seorang doktor HUKM.actually costumer aku ni dari bulan 3 dia dah survey dan tanya harga,tapi semalam baru siap pasang sebab rumah tu banyak renovation.so banyak delay.dan dia puas hati dan tersenyum tengok kitchen cabinet dia yang tersergam indah! hehe.nak tengok?




Amacam?cantik kan.kalau la aku ada duit banyak macam doktor ni memang aku hadiahkan untuk mamaku.ni lukisan 3D punya.kira progress sebelum pemasangan dan pemilihan material.just show kat owner dulu dan ni bukan aku buat haha.designer company yang draw.aku punya drawing tak secantik ni hehe.still learning process lagi.owner tengok lukisan 3D ni pun dan exited.nak tengok yang real punya??










Thanks you all :)

Overall owner memang puas hati dan dia sangat suka,sempat lagi abang2 installer ni bergambar tersenyum  menandakan  mereka juga puas hati dgn cara pemasangan mereka.haha dan yang paling tinggi tu merupakan top installer.abg Yusri :) semua dah kawen haaa haha.xtau aku nak gambarkan macam mana,tapi projek kali ni aku puas hati.thanks atas kerjasama mereka.

Dan pada hari itu juga company aku adakan majlis berbuka puasa aka dinner la macam tu untuk dua branch,HQ n branch Bangi.sini:)


memang aku sorang perempuan kat situ haha


Alhamdulillah semua kenyang dan boleh balik.bergambar dulu hehe
Sunyi sepi dah kawasan rumah aku ni.memang semua dah balik kampung.kepada yang balik kampung hari ni berhati2 memandu,baca doa dulu sebelum memulakan perjalanan,semoga selamat sampai ke destinasi yang dituju.daa...

p/s : nak selesaikan semua perkara hari ni sebelum hari gembira itu tibe :)

2 comments:

  1. nampak susah...tp aku suke seh...teruja tengok...

    ReplyDelete
  2. memang susahhhhhhhhh...........huhu.tp bila dah siap tu puas hati hehe

    ReplyDelete