Thursday, August 18, 2011

Bertenang..bertenang..


Assalamualaikum,:)minggu yang cukup tenang untuk aku.minggu ni jer haha.minggu yang sudah2 nya,tak payah la cakap.meh aku cerita apa yang jadi minggu lepas.pasal kerja je pon.semuanya pasal kerja.hebat  tekanan kerja kat sini.memang aku tak pernah alami tekanan kuat macam ni.kerja2 dulu pon tak macam ni.huh.nampak jer aku gini tapi lembik jer aku ni.penakut abes.lagi2 bulan puasa.dugaan kuat betul.aku yang banyak sabar ni last2 meletup jugak.semua benda aku keluarkan.haha.aku tak cakap aku betul.tapi memang dah nervous gile minggu lepas.semuanya gara2 drawing yang nak kene hantar.esok pasang.tapi empat drawing tak siap lagi!.kejam gila masa.cepat masa berlalu.patutnya aku salahkan diri sendiri.bab2 kerja ni tacing n emosi aku kejap jer ok.tapi peribadi punya hal memang lama.makan masa.aku kan degil haha.peduli.sampai kawan aku cakap aku ni asek stress jer.sudah2 la tu.hee.abes nak wat macam mana.ni yang aku rasa.memang aku dah pk nak berhenti jer.serius rasa nak berhenti.lama2 tak tahan jugak kerja macam ni tambah2 lagi aku perempuan.tapi ni tak challenge la namanya.tak kan aku nak mengalah macam tu jer dengan kerja macam tu.memang blur tahap max dah aku kat sini.urghh!! susah nya nak handle semua benda.aduh takde sape boleh tolong aku kat sini melainkan diri sendiri.i’ll try.kenapa orang lain boleh aku tak boleh??kannnn…mesti aku boleh punya.aku boleh handle.mesti boleh.semua benda sekarang aku cuba buat seorang dan cuba untuk settlekan masalah aku sendiri.aku tak nak harap kan sape2 kat sini lagi.bukan sombong tapi lama2 aku rasa dah macam susahkan ramai orang.tapi syukur jugak ada yang memahami.tenang jer.ah tenang mende,orang tengok muke aku berkerut pon dah faham.okeh esok start tarawih balik.heee.sampai sini jer.daaa~

No comments:

Post a Comment