Tuesday, May 17, 2011

Gabai


Hahai.ahad pergi gabai hari ni baru aku nak update.hehe.actually seronok sangat ke gabai ari tu.mana taknya.dapat main gelongsor2.kami plan 10 orang tapi yang free 6 orang jer.tu sume kawan2 aku darjah 6.huhuk dah besar2 dah kawan2 aku.ijat  bakal doktor.fiza  master.hadi  n liyana akauntan.lagi sorang bakal engineer petronas.haha.aku??aku biasa2 jer..

Malam tu aku exited nak wat sandwhich.saje manje2 dgn ayah aku nak ajak bli brg utk wat sandwhich.haha.ayah aku  malas nak layan aku.just bagi duit utk beli brg2.ape lagi memang berselerak lah dapur aku kerjakan.amek ko.potong sane potong sini nasib baik tak terpotong tangan.haha
Sampai2 gabai.memang xde orang.yelah pkl 8pg.xramai org sgt.so aku malas nak taip ape2 lagi.tgk lah gmbr2 kami….hehe.







1 comment:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete