Friday, June 17, 2011

Aku sayang suami orang..

Mintak maaf kalau entri ni agak keterlaluan dan tak sepatutnya aku post kan... Tapi inilah realiti dan natijahnya... Aku  sedang menyayangi dan merindui suami orang.... Aku tau pasti ada blogger yang akan hentam aku sebab aku ada hubungan dengan suami orang tapi, inilah yang aku patut akui... Aku tak dapat lari lagi dari menyayangi dia...Umur dia lebih tua dari aku... Tapi  itu bukan penghalang untuk kasih sayang mekar antara kami... Yup... Aku akui... Dia banyak bagi duit kat aku... Apa yang aku mintak mestila tolong... Maklumla... Lelaki  berkerjaya... Kadang-kadang aku malu gak keluar ngan dia... Sebab asyik keluar duit dia je... Yang aku? Usung troli market je keje...










Pasal isteri dia? Isteri dia tau kot aku keluar dengan suami dia... Tapi, dia tak endahkan... Tak taula kenapa... Kalau isteri dia tak kisah, aku lagi la tak kisah... Hahaha... Sampai sekarang aku masih berhubungan dengan suami orang... Aku rindu sangat walaupun selalu  jumpa dia... hari2 ingat dia sampai leh mengalirkan airmata.sebab aku manje sgt dengan dia.serius lah aku takut kehilangan dia.

Malam  ni aku nak jumpa dia... Aku nak keluar puas-puas dengan dia.... Aku nak cakap kat dia...





……………………….


Baba,kakngah sayang baba dan rindu baba hari2!!


Huhuhuh... Amacam? Korang dah terkena ke? Kalau korang terkena, buat tak tahu je tau... Buat-buat bersiul... atau komen camni... Lalalalala~~ Huhuhuhuhu....

p/s : Sayangilah ibu bapa kita sementara diorang masih ada... Ayah dan Ibu... Itulah Permulaan Kita....

No comments:

Post a Comment